Här sitter man med tionde tekoppen, typ

Jag är stört sjuk! Japp, helt otroligt. febern har bara stigit under dagen, och jag har knappt vistats utanför min säng.
Det började igår när jag jobbade, började känna mig slemmig i halsen, sen kom allt på en gång när jag hade slutat och väntade med Anna. Mamma hämtade mig i Huddinge centrum som tur var. Började nästan gråta så skönt det var att duscha. Låg i sängen, kollade på film, orkade knappt äta fajitas (!), och när jag skulle gå upp och borsta tänderna kom det som en smäll! Frossa i hela kroppen, skakade som en gammal kärring, jag kunde inte ens göra det jag skulle, borsta tänderna vill säga.
Idag har jag legat här med feber hela dagen. har hunnit kolla igenom fler filmer, har druckit massor med te, har ätit några kex, sovit, vaknat och nu är det dags för några skorpor. Jag börjar känna mig jättehungrig. Hoppas jag kan få i mig mer sen..

Snälla gud om du finns, låt mig inte dö i feber. Och snälla gör mig frisk till imorgon så jag slipper sjukanmäla mig till på måndag. Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0