Im done with this, feeling like a idiot.

Hejlu! Godmorgon, god eftermiddag, god whatever.
Jag är bakis som 17. Yes, trots den där äckliga jävla brustabletten. För första gången detta år bryter jag mitt nyårslöfte att känna mig awesome all the time. Kan inte hjälpa det, idag är en sån där dag jag önskar att jag inte hade vaknat upp. Men jag antar att jag inte kommer slippa de dagarna heller, det är svårt att lova sig själv, men jag lovar att det inte ska gå lika långt som förra året. ;) Jag är awesome.

Igår kväll var roligt i alla fall, men jag tog inga bilder! Eller vänta, låt mig tänka.. gjorde jag? Det måste jag kolla nu, haha..

Nej nu ska jag gå och äta upp hela köket, är grymt hungrig trots kyckling woken och mezzalunan på nattbussen,hah!
Pokii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0