Gran Canaria dag 4

Denna dag började med en hög busstur till Maspalomas.

Bergsvägar

Ibland var det vara stup också

Vatten längst kusten

Mongoliderna :)

Palmeeeer, åh palmer

Åh så underbara

Lite blommor också

Palmkram

Den berömda palkmkramen, andra för iår

Helt underbart

Haha, lilla apan

ööööken

Helene o de läskiga tanterna framför som haffade oss, gah

Stranden vid Maspalomas

Eftersom vi var i fel ände av öken fick vi gå igenom hela

Så jävla fint

Spriing

För att vara en liten öken var det ändå ganska stort

Denna backe gick vi (kämpade) oss upp för.

Ser kanske inte så högt ut, men det var det!

Jag skulle såklart lägga mig i sanden *suck* satt kvar på svetthuden hela dan

Tillslut hittade vi kamelerna

Klappiklapp

Kameltåååå

Haha så söööta

Happy

Kamelen "vanilj" som vi hade i ryggen xD

Snäll kamyyyl

Jag trotsade min rädsla och klappade den lilla hetingen

Haha kolla min hårtuss!

Hehe du har dålig andedräkt.

Uttorkad flod

Sedan drog vi vidare till Puerto Rico!

Husen i Puerto Rico låg längst bergskanterna

Från bussen påväg till Aguierguin

Stekigt värre blev det när man kom hem efter en heldagsutflykt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0