Bells och jag körde en tripp till självaste Götet i början av April..

Jag och Bella tröttnade lite på vad Stockholm hade att erbjuda så vi lånade Ullas bil och drog till Göteborg över en helg.


"Det är Ullelvi Bella, det är Ullevi!"


Fina Göteborg..Haha.


Första natten spenderades på hotell (som var en båt) i en hamn.


Hotellrummet var laddat..


Kvällen fortsatte med en sen middag på Nostimo där vi mötte upp Andreas som jobbar där. Jag var lagom berusad och Bella var lagom söt. Men det var trevligt. ;)



Andra dagen - bakisdagen - spenderades med en tur runt stan och Avenyn.






Sen drog vi mot Kungsbacka och där vi skulle övernatta. Där åt vi vår bakispizza och mötte upp Andreas och hans kompis Jimmy och satte oss på en mysig krog.






Efter liiiite föööör mycket ölspel slutade kvällen på krogen.

Drog hem hyfsat tidigt på söndagen. Tog ett litet break i Gränna och handlade polkagrisar såklart ;)



Jag är numera Göteborgsfrälst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0