Godmorgon

Nu har man precis varit nere i centrum och tagit ut pengar på banken (eftersom mitt kort slutat funka) och beställt ett nytt riktigt visa kort, inget jävla electron skit.
Ska fixa klart och packa färdigt det sista för runt klockan tre drar vi iväg. Awesome.
Haha! Inatt vaknade jag av att någon satt nere vid min säng på golvet. Blev skiträdd. Det var Niclas som drog ut madrassen under min säng. Han hade en fluga på sitt rum och kunde inte sova, så han sov över här. Hahaha! Snacka om att konstighet ligger i familjen. Det är det västa jag vet, när det surrar en fluga i rummet som man inte orkar döda.
Nej nu ska jag måla tånaglarna hade jag tänkt. Tagga lite.
Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0