Halåååååååhallllalalalalaååå

Ciao! Vaknat på sjukt bra humör (eller?), vägde mig och har gått ner mer i vikt. Oh yeah det som är bra med att få sitt hjärta krossat och fucking spottat på är att man tappar matlusten. Thats nice. Fast nu har jag lovat mig själv att jag ska börja äta igen.
Idaaaaag, ska jag till min psykolog! Kan väl behövas kanske man kan tycka eller? Hah! Well, tänker inte fälla en enda tår till hade jag tänkt, så att prata om det kan bli svårt. Vi märker.
Efter det ska jag till jobbet. Jag och Jörgen ska ha möte med min chef om Lyoness, det kommer bli spännande. Inte för att jag tror att det kommer gå så bra som vi vill, men att förklara det och ge någon tankeställaren, det duger för mig såhär i början. Jag kommer ju inte direkt sköta snacket jag kommer nog mest lyssna. Åh då får jag träffa min fina Sarita också!
När jag kommer hem ska jag vaxa benen, good to know huh?
Arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0