Ciao!

Sitter hemma hos snutten :) Han var vaken länge igår så han har somnat. Han är så fin när han ligger där och sover och låter då och då.
Idag fick han nycklarna till lägenheten så nu blir det flyttning dit i helgen, det kommer bli riktigt spännande!
Jag njuter som en dåre av att vara ledig just nu. Semester i september är väl inte det bästa kanske, men att vara ledig är väldigt underskattat känner jag. Har jobbat som ett as nu i sommar så jag är verkligen värd detta, trots att plånkan får sig en liten käftsmäll på köpet.
Idag har jag bara tagit det lugnt här hemma, sov länge på morgonen och har inte gjort något vettigt alls! Men imorgon ska vi upp tidigt och åka och klippa oss hos Azwang, DET behövs verkligen på oss båda.
Malins lilla vovve Charlie nerbäddad och mysig!
Nu ska jag kolla på Sex and the city! i väntan på alla nya säsonger och avsnitt av favoritprogrammen är det ett super tidsfördriv! De går aldrig ur tiden och de blir aldrig tråkiga!
Nattinatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0