Bloggexperiment i datorsalen

Just nu sitter jag inne i datorsalen med Hanna, vi har suttit här ett tag och kommer sitta här ett tag till, eftersom vi har eget arbete. Under hela tiden har vi fixat med våra bloggar, börjar bli lite uttjatande, men vi har kommit på massor nya grejer och det är jätte kul. Kolla till exempel min fina text där uppe. Vad säger ni? Idag ska jag in till stan, med Hanna. Bella kanske kommer in sen, vet inte, hon fick förhinder, men sen ska i alla fall jag och Bella boxas klockan 6, härligt härligt. Jag ska möta min kära fästman i stan också. Han är bäst i världen. Jag älskar honom. Jag ska köpa nåt till valborg, och så ska jag lämna pengar till Max. See yah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0