Första lediga stunden

Min blogg har blivit skit konstig, så jag var därför tvungen att ta bort hela skiten. :'( buhu. Men jag ska fixa om det igen sen.
Just nu har vi vår första lediga tid på länge. Italienarna är här i skolan på olika föredrag om högtider, och vi har redan haft våran om påsk. Så puuh liksom.
Valeria är jätte trevlig! En jätte gullig tjej.
Vi kommer bra överens, men hon kan tyvärr inte så bra engelska. Tur att jag har mamma som kan italienska.
Igår var vi ute på dalarö, eller vi sov där sedan i lördags. Det var jätte trevligt. Nu är det måndag, hon åker hem på torsdag. Kommer nog inte ha mer tid, så skriver då.
puss på er <3 vet att ni saknar mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0