Idag och om i lördags.

Sitter här. Snart ska jag till centrum med Helene som antagligen ska köpa godis. Sedan ska jag åka ut till Dalarö, och spendera helgen där, med min lilla Max och min familj. Ikväll ska vi också äta på restaurang där, ska bli trevligt.
Idag har det varit en helt vanlig dag. Har snackar lite med studeivägledaren, och det ser ut som om min skolgång kommer ordna sig trots allt. Ska göra en prövning på datorkunskap i augusti och så ska jag ersätta eller reducera matten, det som går bäst. Men inget mer med det. Sen har vi bara haft det ganska tråkigt, ganska hålig dag idag. Druckit lite full stike, snackat lite falukorvat (internt, hur de nu stavas, skämt).
Anywho, som min kära vän Penis alltid säger..
Kan ju bättätta lite om lördagen-
Det blev inte totalfiasko, som förra gången, nej denna gång startade det ganska lugnt och trevligt. Det dracks väl i ganska lagom mängd, och alla var trevliga, inga sura miner vad jag kunde se. Folk åkte hem efter ett tag, och till slut var det bara jag, Max, Anna, Hanna, Helene och David kvar. Det blev inte nå festande för oss inte, nej vi grupperade oss efter humör. Jag och Hanna, partysugna som vi var, lämnade de andra för att desperat gå och förstöra? Max dator. Haha. Och de andra satt och spelade kort, ni vet som de gör på Tv.
Det slutade i och för sig med tjat, lite gråt, småtjaffs, surerier och snäsningar. Men det var inte allt för mycket, vilket betyder, helt OK kväll.
Nästa gång blir det Valborg, jag och Hanna har redan börjat planera storslaget, och denna gången ska vi bli många, och hyra lokal. Låter kul

Men fyfan vad mycket jag babblat på nu alltså.

Skriver sen, hej på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0