Valborg

Jag längtar till valborg, som liksom är imorgon. Det ska bli en rolig kväll, eller jag hoppas i alla fall det. Jag och Hanna kommer i alla fall ha roligast ;) Haha.
Vi ska äta egenmedtagen middag hso M, vilket är frivilligt. Det är liksom egentligen inget speciellt, mest för att de som vill kan lämna saker dår och så, innan vi drar till någon brasa.
Sedan blir det någon brasa som verkar lockande. Sedan blir det party party!
Det är fortfarande krångel med vilka som ska komma. Men jag hoppas alla bestämmer sig så att M får veta. Det är ganska krångligt om vi inte har koll i för väg.  Så vitt jag vet nu blir det 17 personer.
Puss och kram skummbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0