Dagens inlägg

Hej alla mina otroliga 7 läsare.
Jag har nyss kommit hem från skolan, skrev provet idag, ojojoj vad dåligt det gick, skämta inte liksom.
Jaja, jag hoppas jag gjorde lite bättre ifrån mig på uppsatsskrivningen än glosorna, annars kommer det gå rakt åt Piip.
Jag ska sätta mig och spela lite cs, eftersom det var så länge sedan och det är så roligt! Helene snackade om att hon ville hem till mig och spela cs, då blev jag lite sugen. Jag är lite nördtråkig idag så det känns rätt. Sedan får vi väl se om Penis kommer för jag ska till Anna sen och rulla permanent. Visst är jag snäll Anna som stället upp trots att jag inte pallar? Huhuhu, krulltott there is.
Sedan ska jag ut till mitt älskade Dalarö. Men det ska bli svårt den här gången, jag har inte varit där sedan det hände.. Jag hoppas det ska gå bra. Jag vill inte, men jag måste kämpa :/

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är underbar darl.<3

2008-10-17 @ 22:11:43
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0