Tisdag 3/4-07

Ja nu var det lov, och nu var det April.
Vad har hänt under tiden som gått på lovet nu då...

Jo, i fredags var jag med Bellisen min.
Vi hade ingenting att göra. Så vi bestämde oss för att ta Bellas cykel och bara glida runt lite, haha ^^
Hur som helst så orkade vi inte det i evigheter och vi ringde min kära Maxen istället.
Maxen Taxen med Dax Vaxen.
Så senare åkte vi till Liljeholmen och mötte upp min kära Tax.
Där åkte vi till Midsomarkransen och mötte Oscar och hans kompis. Så drog vi hem till Oscars kompis, kompis. Så tror jag det var..Japp, och där var vi. Och min lilla DaxVax blev lite påverkad och sisådär. Trevligt trevligt :)
Sen skulle de andra på krogen. De skulle fixa in oss, men jag är så kort så jag tror inte det direkt skulle funka. Haha! Vi drog hem istället.
På vägen hem så blev en kille påkörd av tvärbanan. Han var typ höög. Bella var så söt för hon var i chock :)
Sen så kastade Max runt mig och sa att jag inte vägde något alls. Han snurrade mig så fort att jag blev snuridutt. Och Bella var så söt igen för hon blev orolig att han skulle tappa mig framför tåget.<3

I lördags, vad gjorde jag då?
Jag var inne i stan med Hanna och Helene :). och jag Joggade! Först tränade jag lite muskler, tro det eller ej, och sen drog jag och helene ut och joggade.
Söndagen..
spenderade jag med min älskade syster Anna Hagstöm och Franken, med den ny fyllda tanken, så vi åkte runt.
Måndagen...
mötte jag anna bella och tessie i centrum och kollade skor. Och så följde jag med Bella till syn kontroll. Det var min ex granne som kontrollade henne =) Sedan åkte jag och Bella in till stan. Där var vi hela dan :P
Sen åkte jag till Max och sov där.
Åkte dit, mötte Max i Liljeholmen, tog bussen upp, mötte oscar där, kom hem till Max, Max drog ut och joggade med Oscar, jag satt vid Max dator, Max kom hem, Max duschade medans jag skärde frukt, sen åt vi fruktsallad och kollade på film. Sen sov vi.
Ytterst spännande att veta allt det där.
Tisdag, Idag!
Såå, var var jag?
Jo jag sov där. Sen vaknade jag, Max drog till skolan och jag hem till mormor. Jag hade exem på halsen.
Idag shoppade jag med min söta mormor. Det blev inte så mycket, men lite :).
Skulle kanske köpt ett par byxor. Åh, mina älskade, älskade, älskade byxor.
Får bli ett senare projekt :)

Jag saknar Therese för alla som vill veta. Hon är väldigt speciell. Och att en kille skulle komma mellan oss, det troddre inte jag skulle hända. Men se så det kan gå och plötsligt är det bara, detta.
Men jag älskar henne massor, och hon älskar mig. Nu är hon hemma hos Glenn, men annars kunde jag ju alltid gått ner de typ tio meterna till hennes hus och gett henne en bamsekram.

Jag har tråkigt, är ensam hemma. Ska rensa ur mitt rum för att mamma ska spackla och hålla på. Vi ska göra om lite där.

JAJA! Nu har jag väl ändå tråkat ut den som läser detta. Och den funderar väl på hur fan den kan ha suttit och spenderat typ fem minuter av sitt liv på detta. Men tack ändå.

/eMMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0