Tisdag 10/7-07

Tio dagar kvar till min och Max ett års dag. Tiden bara flyger iväg.
2007-2007 är vårat ettårsdatum, lite roligt :)
Vet inte vad vi ska göra, men vad som helst med älsklingen är roligt.

Jag har börjat oroa mig inför skolstarten redan nu. Tragiskt, jag vet. Men alltså, jag har aldrig tagit skolan seriöst. Vilket jag måste göra nu, när jag fattar att det är ganska jobbigt utan pengar :P Bra betyg ska det bli. Jag och Helene ska ju bli pluggisar, och vi ska aldrig komma över 20 % i frånvaron. Lycka till till oss. haha.

Nu ska jag äta en snabbpizza. Hum, jag som liksom verkligen försökt seriöst att dra ner på det onyttiga nu. Jag äter inte godis i och för sig. Det är inte nödvändigt att gå ner i vikt men jag måste verkligen börja träna.

Saknar Max, han är på Hölö (Han kanske umgås med min mattelärare Göran, som hans familj umgås med, de är nästan släkt) Jag Kanske ångrar lite att jag inte följde med. Men han kommer hem imorgon eller i övermorgon :) Jag älskar den underbara mäniskan.

Det var väl allt för mig.
/eMMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0