Måndag 11/6-07

Tanto ikväll?

Jadu, svårt att få tag på nåt och någon.
sMen, ikväll ska jag, Emma och Hanna i alla fall till Tanto och chilla lite.  Ameli och hennes vänner ska dit så vi ska väl träffa dom och sisådär. Kanske ska Andreas komma, men han är för lat. Kanske ska Max komma, fast han är ju för öt :D

Hoppas Max hjälper stackars små Emma och mig
Helene dissade, booring. Orkade inte? Blä.

Max jobbar i fyra veckor nu. Vilket betyder att vi inte kommer ses så mycket på vardagar. Och det är för jävligt.

Idag har jag varit onyttig :/ Svullat chokladpudding och chips. Men vafan det är precis som Bella säger, när man inte har någonting att göra då äter man verkligen hela tiden. Man går och kollar i de där jävla skafferiet gång på gång även fast man vet att det inte dykt upp något nytt sedan man kollade sist XD
Skafferidörren lossnade och trillade ner på mig idag :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0