Torsdag 29/3-07

Dagen har varit rätt så okej.
Igår träffade jag Max. Vi gick en promenad och pratade lite. Det var nog bra för oss. Vi ska inte träffas på länge, två veckor. Undra om vi klarar det. Vi ska kämpa i alla fall.
Just nu är jag med Helene och Johanna. Vi är hemma hos Helene och vi ska ha det trevligt. Helene och jag har nyss blandat vår lilla drink och Hanna gör chokladmuffins, mums!. Sedan ska vi lägga oss på baksidan och sola i det härliga vädret.

btw, Eva har en fascinerande rumpa. Den ena skinkan går längre ner än den andra plus att hela rumpan börjar darra lite då och då. Vibratorass.

/eMMe

Nu kom jag precis in.. var ute med Mamma, Jörgen och Niclas och gick typ powerwalk, sprang upp för balanbacken (a) hahaa. Inte mycket det, men mer imorgon. Man måste ju komma i form till sommaren.
Max gick nyss ut "med tjockisar" hmm? jaja, jag får vänta på att han kommer hem :)
Ska dricka mig ett glas vatten ^^
Imorgon är det skola, och det är blä. Men sen är det påsklov! yes!
Aja, jag blir bara uttråkad av att sitta och skriva här när jag inte ens har någonting vettigt att säga så jag säger väl god natt :)
Ha det king, tjingeling.

/eMMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0