Kingfredag

Ja då var det åter igen fredag, den underbara avslutningen på veckan.
  Idag har jag haft matte prov, som gick jätte dåligt, städat mitt rum, det blev jätte fint och ätit tacos, den allra bästa maten i världen.
  Just nu sitter jag här framför datorn och försoker slå min kära vän Annas rekord på bubbles. Ett sånt där spel då man skjuter bubblor som ska komma tre i rad. Jag vet, vilken jävla nördig sak att sitta och göra, men nu har jag i alla fall fått 130000.
  Snart kommer min kära Max hem hit, eller ja inte så snart men om kanske en och en halv timma eller så. Han har varit hos sin pappa och käkat. 
  haha, min bror sitter och spelar tv spel med mormor just nu, det är ganska så roande att lyssna på :)
  nej men nu vill jag faktiskt ha någonting att äta, ifall någon nu är intresserad av att veta det. puss och hej du är gay. /eMMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0