Myskväll med mig själv

Tjena Tjena allt trevligt folk där ute. Ikväll hade jag nu tänkt att kolla lite på film, i brist på annat att göra, men liksom, det känns okej. Det behöver inte vara tjo och tji varje kväll. Haha vad nördig jag låter.
Nej men ikväll ska jag ha en lugn kväll helt för mig själv.
Filmen jag ska kolla på går på fyran klockan 21.30 och heter Intolerable cruelty. Det är någon romantisk komedi med Chatherine Zeta-Jones. Hoppas den är bra.
Sen ska man väl svulla med massor onyttigt också.
image58
Men alla ni andra där ute får ha en så bra kväll ni bara kan.
Puss på er<3

Förresten måste bara skryta om att jag snart klarat av hela mediumGuitar Hero, Go Emme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0