År 2008


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte utomlands själv, med Anna, Maxen och Marcus.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej tyvärr inte ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, och inte på ett tag till hoppas jag :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja.

5.Vilka länder besökte du?
Sverige haha, Turkiet, Frankrike, Italien, Åland?

6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Nej, nu har jag ju fyllt 18 ;) Eller jo jag har saknat vissa saker kanske, men huuh.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Ojoj, det är för många.

8. Vad var din största framgång 2008?
Bättre ekonomi kankse är en framgång.

9. Största misstaget?
Min dagbok.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har klämt tummen, varit magsjuk. Inte så mycket mer.

11. Bästa köpet?
Frankrike resan. Datorn och Kameran har jag ju fått.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Frankrike resan.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, massvis med saker har väl gjort mig glad. Alkohol kanske, huhu.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I kissed a girl, Devour, All the same
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm svårt att säga. Det har börjat vara ganska lång tid emellan, men när de kommer är de botten. Så det går inte att ta ställning till kanske.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske varit mer ärlig, kanske varit mer glad. Tagit fler chanser. Pluggat mer, äh vet inte.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Latat mig.

18. Hur tillbringar du julen?
Julafton blev hos morbror ute på landet (stavsnäs), juldagen blev Dalarö.

19. Blev du kär i år?
Ja. Det kanske man kan säga ;)

20. Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes, Dirty Sexy money, gossipgirl, the office.

21. Bästa boken du läste i år?
Jag läste så många skitbra böker, kanske Ljudet av ditt hjärta.
 
22. Största musikaliska upptäckten?
Ojoj, ingen aning, jag har nästan alltid ny musik så håller inte riktigt koll.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
En dator, massa pengaar.

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var inne och shoppade i stan. Firades med hela släkten dagen efter med en middag sen drog vi ut på krogen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nje, svårt att säga bara såhär.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Eh, tråkig, ytterst tråkig.

29. Vad fick dig att må bra?
Max, vänner <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Rob Pattinson kanske.

31. Vem saknade du?
Någon.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Ingen aning. Tycker om de gamla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0