Helgen so far

Ja, nu ska jag ta och berätta lite om hur mina senaste dagar varit. :)
Kryssningen med Max, haha fan vad roligt. Jag minns knappt vad vi gjorde hela kvällen. Men det var lite spännande ;) Först åt vi ju buffen då, så det blev väldigt mycket vin för min del. Lite väl för mycket faktiskt. Jag mådde illa redan efter middagen, det är ju ett bra tecken.
Hahaha.
Sedan drog vi till taxfreen och köpte oss lite trinken. Det blev en passoa för mig. (Jag har faktiskt två passoa nu). Sedan försvann allting. Jag minns att jag och Max sitter på hytten och spelar klädpoker och blandar våra drinkar. Sedan gick vi upp, tror jag, där var det uppträdanden och så.
Helt svart sen.
Men efter det var vi tillbaks där och jag råkade spilla en hel drink (någon annans) på Max byxor. Han blev lite småtjurig och vi skulle gå ner till hytten igen. Då ramlar och och grejer, skrapar upp knäna. Sedan tappar vi bort varandra. Och jag gåendes i dessa jävla gångar som ser helt likadana ut, förstår ni hur fel det är? Det är ett under att jag hittade rätt hytt och att jag lyckades öppna dörren. Sedan kommer Max och allt blir så bra så bra.
Tills en liten stund senare..
Jag lutar handen på nåt konstigt sätt mot dörren. Där gångjärnen sitter, och dörren stänger sig. Jag har inte skrikit så mycket i hela mitt liv! Max fick sån panik och visste inte vad han skulle göra. Det lät typ som jag höll på att dö. Vilken JÄVLA smärta!! Det gör fortfarande ont i min stackars tumme.
Så typiskt mig..
Tummen och knäna är helt misshandlade, men kvällen var jätte rolig! Jag älskar dig Max.

Igår kväll då, Stefan muckade och det firades på Harrys. Skittrevligt med massor av folk man kände igen. Jag och Emma festade hela kvällen med Johan. Fan alltså, han var så chockad och sa att vi fortfarande var de små tjejerna från mellanstadiet. Haha.
Anna och Helene blev utkastade för att de gick in på killtoan. Jag och Emma står i kö till tjejernas och skämtar om att "man kanske skulle gå på killarnas?" Tjejen framför oss säger "Det är typ två brudar där inne nu, de kommer bli utslängda" Nästa sekund öppnas dörren och Helene och Anna kommer ut med en av vakterna. HAHAHA! Så jävla klockrent.
Jag och Emma stannade och skuttade runt till musiken, pussade varandra lite, hade skitkul. Men det var ju inte bara vi där. Nej, Lelle, Jennie, Bella, även Ch/K-ristoffrarna från balan. Även vår nya fyllepolare partyanna.
Nä tack för en otroligt trevlig kväll alihopa.

Nästa helg ska jag bara stanna hemma. Fysatan vad jag är trött på att festa. :D

Kommentarer
Postat av: "Åsa"

Helene och jag är legender ;)

2008-12-06 @ 17:03:47
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0