Lång dag..

Idag väntar det en lång äcklig dag.
Fy.
Jag vaknade för sent.
Tänkte jag stället klockan även fast jag har sovmorgon. Satte två alarm, men min jäkla högtalare på mobilen funkar ju inte. Så jag vaknade klockan tolv. Suck, jag som hade tänkt att göra massor läxor nu eftersom jag inte kommer orka det ikväll.
Geografin är färdig. Men mitt svenska muntliga nationella är jag helt nollställd till. Jag har inga ideer alls.
Tjugo över två börjar min engelska lektion. Där är det också massor med läxor att göra :'( Och direkt efter engelskan ska jag gå och jobba. Vilken tur att det inte är mer än 2,5 timma jag jobbar idag. Även fast jag sovit länge är jag slut som fan.
Jag hoppas ni får en bra dag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0