Sådetså

Vilken superhjältekraft skulle du vilja ha, och varför?
Teleportering.

Den konstigaste kombination av mat du brukar äta?
Eh, jag är så klen när det gäller sånt, så ingen.

Varför försvann dinosaurierna?
För att det föll kometer eller nåt shit.

Varför är himlen blå?
Har med massor skit ja inte förstår att göra.

Varför är snön vit?
För att jag säger så.

Var ligger internet?
I min mage.

Beskriv jorden undergång:
Ska jag dra någonting väldit intelligent? Nä.

Skriv ditt namn baklänges:
eilemE

Vad tänker du på just nu?
Att jag ska jobba sen.

Vad har du lärt dig idag?
Hm, att Shinua Achebe höll på att dö i nåt inbördeskrig.

Vilka tre uppfinningar skulle du inte kunna leva utan?
Jag vet faktiskt inte, man skulle ävl anpassa sig no matter what.

Vilken är den värsta förolämpningen du fått?
Jag bryr mig inte så mycket så jag minns inte.

Vilken är den största lögn du någonsin dragit?
Oj jag vet inte. Kanske till mamma när jag var liten om nå killar eller nå sånt.

Vilket är ditt bästa partytrick?
Mitt otroliga kort trolleri.

Tror du på UFOn?
Inte UFON men intelligenta levande varelser utanför vårt planetsystem.

När slutade du tro på Tomten?
Long time ago.

När var du som fullast?
Säg någon av de gångerna jag varit som fullast som jag inte varit fullast?

Du är på menyn - beskriv dig som en måltid:
En torr veggieburgare.

Beskriv dig själv som om du skulle säljas på auktion:
Säljes för femtio öre, vill bara bli av med den.

Om du var tvungen att döda någon, vem skulle det vara?
Jag har då min lilla lista, typ den som sårar Anna (fölåt anna jag förstår dina känslor), hitler, kanske även Bush för nöjets skull. Den som någonsin rör min Max, well, beroende på vad som inträffar kan jag nog vilja döda många.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va söt du är :) <3

2008-12-11 @ 20:11:15
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0