Det är otroligt varmt ute, för den som missat det

Jag var ju i stan idag. Och jag fick i alla fall lite av det jag ville ha köpt. Man kan fan inte hitta någon stor necesär någon stans! köpte i alla fall schampo med uv skydd, deo, peeling, lotion och såklart vax. Jag och anna ska ha en vaxningskäll nu på onsdag. Ska bli härligt. Problemet är bara att man inte kan gå med några kortbyxor på hela veckan, inte leggings hellet typ, med allt hår man måste spara ut. Usch, men jag klarar mig, man är ju happy när det är gjort.
Nu ska jag nog sätta mig och sy upp en klänning som är för lång, och se om det finns något annat kul att sy på :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Gitarr Hjälten!

Oj oj oj va jag kommer skrika ;)

ska jag köpa sånt där varm-vax? en eller två?

Jag har strumpbyxor under mina leggings, men det börjar synas nu. GOD HELP ME! :O hur sjutton ska jag klara mig till onsdag?????

<3

2008-05-29 @ 19:50:50
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0