jag kommer aldrig på någon rubrik?

Tjena tjena.
Mår fortfarande ganska skit. har pluggat lite och kollat på tv och så. Sedan har jag snackat med min älskade Max. Han är verkligen gulligast på denna jord. Jag kan inte förstå hur jag kan vara ett sånt anus.
Jag borde plugga mer, jag tror jag ska ha mitt psykologiprov imorgon, så jag måste verkligen plugga. Men saken är att det känns som om sakerna sitter, bara det att det kanske inte gör det.
Får läsa igenom allt några gånger till så blir det säkert bra.
Jag tror jag ska följa med mamma och mormor på visning klockan halv 7, men det känns onödigt eftersom jag var där igår, men det kan ju aldrig skada att kolla på det igen.
Inte för att jag ska flytta dit, antagligen, men ändå. Det är nice.

Ikväll blir det mycket tv också.
Borde plugga men jag vill se detta, ska plugga innan.

18:25 Joey
18:55 Unga mödrar
19:25 Vänner
20:00 Outsiders: Samlare

Ha en fin kväll. Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0