Lite listkul

Bara för att jag är så raslös och har så jäkla tråkigt.

Stava ditt namn utan några A:

Emelie Svnström
Är du singel?
Njae..
Vad är ditt favoritnummer?

6
Favoritfärg/färger?

Svart och rosa.
Hatad färg/färger?

hmm ingen tror jag.
Vad lyssnar du på för låt just nu?

Dear Maria Count me in - All time low
Är du nöjd med ditt liv just nu?
Nej typ inte.
Vad är ditt favoritämne i skolan?

Jag har inget. Skolan är min västa fiende.
Vart önskar du att du var nu?
Side.
Vad borde du göra just nu?

Plugga som satan!
Är du kär i någon?

Ja, det är jag.
Kan du blåsa bubblor?

Självklart.
Kan du nå dina fötter med raka ben?

Haha ja.
Kan du vifta på öronen?

Nej, men pappa kan.
Kan du skruva tungan?

Ja, eller jag tror det i alla fall.
Tror du på Gud?
Absolut inte.
Vill du bli en brandman?
Haha nej varför skulle jag.
Vad drack du senast?
Te med honung.
Vad tittade du på senast på TV?
Dirty Sexy money och The office. <3
Vem pratade du senast telefon med?
Maxen.
Vem ringde dig senast?
Maxen.
Har du några tatueringar?
Nej, fyskam måste ta.
Har du rakt eller lockigt hår?

ganska så rakt och tråkigt.
Är du glad?
Nu ska vi inte överdriva.
Är du piercad någonstanns?

Nej men har hål i öronen.
Vad har du för planer för ikväll?

Plugga lite och ta det lugnt, bli frisk.
Hatar du folk som ljuger?
Ja det gör jag, i alla fall för stunden.
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?

Brunhåriga.
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?

Ja, det tror jag nog.
Vad vill du bli när du blir äldre?

Tatuerare.
Har du nånsin kysst två personer på samma kväll?

Haha ja.
Har du någonsin varit helt förkrossad?

Är jag inte det jämt? ;) haha
Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?

Japp.
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?

Det är väl ganska bra, var värre förr.
Tycker du om ditt liv?
Nja, ibland.
Vad är din favoriträtt?

Tacos forever and ever.
Vad är din favorit kärleksfilm?

The Notebook.
Förlåter du eller glömmer du?

Jag har svårt att förlåta saker så jag glömmer nog främst.
Hur länge har du haft bloggen?
Typ lite mer än ett år.
Har du någonsin masserat någon?
Eh ja?
Vad är du rädd för?
Mest av allt mörker. Och getingar. usch.
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?

Haha, självklart.
Önskar du att du var kändis?

Nej tror det skulle vara jobbigt. men det är väl klart, alla önskar säkert det nån gång.
Önskar du att du var en kille?
Skulle vilja pröva, men aldrig vara kille på heltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0