Min oplanerade fredagskväll

Det blev riktigt trevligt igår kväll. Eller jag hade väl trevligast av alla som vanligt ;)
Det började med att jag gick på Hannas buss och så åkte vi till centrum. David skulle sitta på tåget vi skulle på, men han satt på ett tidigare som vi inte hann med, så vi såg honom genom fönstrerna och han fortsatte mot Stuvsta, stackarn. Men han gick av där, och så mötte vi Alex från klassen, han skulle till krogen. Sedan skulle ju Bella komma ner, och då blev det problem igen. Vi fick hoppa över att ta ett tåg, för Bella hann inte med det, så David tänkte gå på det. Till slut blev det rätt, och vi drog vidare till liljeholmen.
Gud så otippat det var att vi skulle möta Göran då ;) Vi hade känt på oss att det skulle hända. Så Hanna snackade lite med honom och hans flickvän och vi tog hissbanan upp till nybohov. Det var en jävel som var bar på överkroppen, galning?
Max gillar att roa de små barnen utanför hans fönster, det verkligen kryllade av dem. Så medans vi hämtade lite saker satte han sin superhögtalare i fönstret och spelade upp pokemon på högsta volym. Barnen blev as glada.
Sedan drog vi vidare till berget, efter lite krångel typ. Men vi kom i alla fall dit.
Det var jätte mycket folk där. Som satt och grillade och sånt, gud så mysigt. Jag älskar mitt kära berg. vi satte oss ner där, Emma, Andreas, Kalle, Oscar och någon jag aldrig sett förr kom också dit.
Vi satt och snackade väldigt mycket och så, värsta chillet.
När jag stod och snackade i telefon bredvid en väg, stannade en taxi framför mig, så gick någon snubbe ut och frågade om jag var Emelie. Eh, ja jag är Emelie? Men vem i helvete var han?!
Sent drog vi hem till Max, Jag, Max, Hanna och David. Det blev lite tråk där, men sedan somnade alla så sött.
Det blev en helt okej kväll, helt okej för att vara oplanerad.
Nästa fredag blir det grillmiddag!

Idag är det en riktig bakisdag, man har inte gjort någonting. Jag hanna och David åkte hem från Max runt 2. Nu är jag här hemma och ikväll ska jag på middag hos våra förra grannar. Det ska bli trevligt. Gud vad hungrig jag är alltså.

Jag hör av mig igen hörni, mig blir ni inte av med ;)


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

oplanering is the shit ;>

2008-05-10 @ 17:19:22
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Charlotte

Hejsan! :) Nu är pågår det en ny designutlottning i min blogg om du är intresserad :) Ha en bra dag! :)

2008-05-10 @ 17:24:41
URL: http://charlotte3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0