Sega jävla dag

Hej, kom nyss hem från skolan.
Tänkte att jag skulle träffa Andreas idag och så, men han är så seg så det blir nog inte riktigt som jag hade tänkt det. jaja, det löser sig ska jag se.
Riktig seg dag idag. mamma är hemma, hon är "sjuk". Hon är alltid sjuk, hon har ont i halsen. Hallå jag har så ont i halsen att jag knappt kan äta, men jag klagar faktiskt inte. Orka säga "Har inte du några läxor längre?" När hon aldig annars gör det. Hon ger sig på mig när hon själv är surig, sen får jag inte säga till om nåt. Men så är väl alla mammor kanske?
Orkar inte med den här dagen.
Åt HELVETE med den här dagen.
Jag kanske låter deppig eller sur, men det är jag faktiskt inte. jag är bara jävligt less på denna dag. Thats it ;)
Vi höres hurni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0