What a lovely morning

God Morgon på er allihopa.
En underbart härlig dag idag!
Jag skulle ju gått upp tidigt och gjort någon nytta idag, men det blev inte så. Jag gick upp runt kvart över nio och tog en dusch, och nu sitter jag här med en inpackning i håret. Vill bara slappa och ta det lugnt, får tänka på skolarbetet efter skolan istället.
Måste ta någonting att äta, och dricka. Har ni kollat utanför fönstret eller? My gosh så mysigt. Synd bara att jag har läxa tills imorgon.
Jag har ju inte matte b längrem så jag skiter i att göra nationella. Jag lider med alla er som sitter där nu, stackare. Själv har jag bara en lektion idag och den börjar kvart i ett. Underbart.
Nej folks, nu ska jag fräsha upp mig lite. Skriver antagligen sen.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0