Hej frön!

Hur mår ni idag? :)
Jag mår rätt okej idag faktiskt. Gick upp i lagom tid idag, tillsammans med Maxen så klart. Vi har varit ute hela dagen och hjälp farmor på tomten. Väldigt fin höstdag är det idag! Vet inte om han stannar kvar inatt eller åker hem men vi får väl se.
I så fall vill Max och lillebrorsan vill kolla på the Grudge ikväll. Det vill inte jag! Jag tycker om när det är läskigt och man får sitta och vara vettskrämd, men det är efter jag sett en skräckis som jag blir rädd. Kan inte sova och så. Vilken jävla tönt jag är, jag vet. Men så är det. En film som påverkat mig mycket "When a stranger calls". Själva filmen är inte så läskig men den har ändå haft någon konstig påverkan. Den går på tv idag också förresten.



Vilken är er värsta skräckis?

Kommentarer
Postat av: Karin

Svar: Vi ska ligga 6 timmar efter, men just nu är det bara 5. Vi ställer dock om till vintertid i natt så då blir det 6 igen.

2008-11-01 @ 16:09:37
URL: http://karincajmatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0