Nu är jag stor.

No longer korgoskuld.
Fyfan vad kul jag hade det igår kväll.
Kvällen började med att jag var trött som fan, typiskt. Surig och så. Men när vi kom in var det såå kul. Blev direkt bjuden på tre drickelidrinks av mina vänner och Max och sedan körde jag bara på. Fullt ös medvetslös. Jag och Max hade så roligt, inga sura miner eller nåt. Totaly lyckat! Anna och Linus blev tillsammans. Jag är så glad! Fan vad jag dansade, jag som inte ens vet hur man gör ;)
Tyvärr tappade man bort alla lite hur som helst så kvällen slutade med att Anna och Linus dragit. Sedan blev Max utkörd! Han blev bara utkörd för att han var kille och "de snart ska stänga" det är så fult det där vakterna håller på med! Max försvann, jag fick panik. Blev sjukt sur på Max åkte hem till Max med Helene bråkade lite och ja ni känner ju oss. Våra bråk slutar alltid efter några minuter och allt är bortblåst. Haha. Jag älskar dig Max, underbara knäppa sötnos!
Jag är jävligt bakis idag. Och ikväll ska man på någon fest. Hur fan ska jag palla med!?

Kommentarer
Postat av: Hanniballe

Vad är en korgoskuld? Har du haft sex i en korg emmeliten? ;) <3

2008-11-28 @ 16:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0