Bilder från dagen.

Dagens lunch.

Favoritgodiset :)

Fick en present av Ulla som varit i Egypten. Jag
älskar verkligen schalar, en till i min samling :)

Jag älskar mina naglar. Fast de e så små.
Depend nr 145 är skitfin!

Mitt pubertetsoffer till bror.

Fina hörsblommor som min farmor har fått.



Senare gick vi ut eftersom vi skulle och sätta ett ljus på kyrkogården. Jag bor extremt nära så det tar kankse två minuter att gå ner.

Vid minneslunden. :/

Vassen vid kyrkogårdsbryggan.
Det är så mörkt och sorgligt ute nu :(


Det var lite av min dag :)



Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Vilka är dina favoriter i idol? Tycker Alice & Kevin är grymma...!

2008-11-01 @ 19:04:20
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0