Hejloj

Här sitter jag och är mätt i magen. Har precis smällt i mig frullerule och pluggat en aning.
Lördag till igår var jag på Dalarö och fan vad jag fick mycket gjort. Jag har pluggat så mycket franska att ögonen nästan trillar ut då jag kollar på böckerna. Jag har målat en massor, hela trappen och räcket, har rensat ut gamla saker ur rummet. Och när jag kom hem städade jag hela mitt rum som såg förjävligt ut, och allt jag har kvar idag är bara garderoben som jag inte hann med igår.
Idag har jag franska prov, vilket kommer att gå jätte bra. Då har jag äntligen det gjort!! Efter det börjar jag koncentrera mig mer på historia arbetet, yes äntligen kan jag göra det. Så ikväll blir det utrensning och plugg igen. Jag har blivit så himla duktig som tar tag i saker, inget mer latande här inte. Snart går man ju ut, jiiiha!
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0