Tjenixen

Har precis varit med mamma på hennes jobb. Det var lite spännande att se vart hon jobbade och vilka hon jobbade med och så. Trevligt. Sedan tog vi en liten tur till eko och rusta, fick inte så mycket köpt men det var trevligt med en lite åtkur med mamsen. Unnade mig även några godisbitar på vägen hem, efterom mamma köpte godis. Mums, såå gott. Påsk är ju påsk liksom. Men jag vsr duktig och åt soppan till lunch, sedan blir det lite mer soppa till middag, med någonting annat till.
Känner att jag behöver gå över till lite mer normala vanor, redan nu jag vet, men jag har verkligen förstått att man mår bättre av att vara nyttig nu, så jag ska tänka på vad jag gör med mitt liv egentligen.
Nu ska jag nog städa mitt rum lite tror jag, vet inte. Kanske plugga också (säger det jämt).
Ppookkiiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0