Gårdagen

spenderade jag med att kolla på tre olika filmer.

Systrar i jeans 2

Den sög ju såklart. Vad annars? Det gör ju alltid böcker som blir filmer, för att inte tala om Ps I love you. Jag förstår inte hur man kan vilja förstöra böcker så jävla mycket. Jag var arg under hela tiden jag kollade på filmen, kollade mest färdigt på den för att ha sett den.
Hade Of Honor

Åh den var jätte gullig. Kanske lite väl för lik alla andra filmer som finns men det var inget fel på den.
Just Like heaven

En ny favorit! Sjukt bra, en av de bästa filmerna jag har sett på länge faktiskt. Åh vad söt den var. Jag tror nästan jag ska kolla på den idag igen :) Haha. Jag vet inte varför, jag bara tyckte om den jätte mycket. Väldigt gullig men ja, inte så trovärdig historia om man säger så. Lite förutsägbar, men still, love it. Man fick skratta en hel del med. Första gången jag sitter och skrattar för mig själv tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0