God dag

Tjena tjena mittbena.
Igår hade jag mardrömsdagen på jobbet. Det där man tänkt på som man aldrig trott kommer hända, hände.  Det hade försvunnit pengar från kassan dagen innan och jag vet inte om de misstänker mig för någonting eller inte, men surt värre. Då börjar man tänka igenom hela gårdagen noga, gjorde jag något fel? Vad fan hände. Men det löser sig nog, de kan ärligt talat inte tro att jag skulle göra någonting sådant,. Det blev säkert någonting fel i kassan, or something. Och det kan lika gärna varit hon innan som gjorde någonting fel.

Igår när jag gick in på facebook så hade någon Marcus addat mig, fattade inte vem det var men det var tydligen min gamla barndomskompis, och barndomskärlek, haha :D Som inte jag sett skymten av på typ tio år, eller ja kanske mer än så, knasigt :)

Igår åkte jag hem till Max :) Vi gjorde inte särskilt mycket, jag drack mig en cola, mums. Och så kollade vi lite på lyxfällan, usch hur kan folk gå så långt egentligen? Jag blir nästan lite mörkrädd, jag vill aldrig bli så där slösig. Jag skulle vilja bli sån där ekonomimänniska, fatta vad bra koll man skulle ha då.
I morse när jag åkte hem träffade jag Jonte på tvärbanan, det var väldigt otippat, så då hade jag lite sällis :) Sisådär klockan 7 på morgonen.  Undra hur jag orkar gå upp så tidigt som jag måste göra när jag sover hos Max.

Jag ska snart åka iväg till Max, vet inte om jag ska ta kvart över fyra eller om jag ska ta kvart i fem bussen. Ska ringa min lilla Maxi och fråga honom. Jag har ingen aning om vad vi ska göra i helgen.
Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0