Idag

Vaknade jag upp bredvid två stycken damer. Som, påstod att jag myst med dem och slagits i sömnen. Vi gick upp städade åt frukost och fixade, mer av dagen gick och det blev att vi stannade längre.
På bussen hittade jag inte min mobil så vi gick av jag och Anna och Helene skulle åka vidare till skolan. Den låg i resväskan så vi hoppade på nästa buss och mötte upp Helene i Slussen, sedan drog vi till Högdalen och fikade istället och sket i allting. Så skönt :)

Två av mina älsklingar.


Helene med sin varma choklad


Min älskade latte med hasselnöt :)


Babes spanade lite och senare fick de sig se någonting de inte skulle glömma. HAHA herren på taket.

Kommentarer
Postat av: Anna

The man on the roof, mjau!

<3

2009-02-02 @ 20:49:05
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0