Gomorrn

Sitter och kollar på det där tråkiga morgonprogrammet som jag alltid vaknar till när Max ska upp. Haha, känner mig som värsta workern nu.
Max ligger i sängen så söt och sover, vill bara krama honom och stanna kvar hela dagen. Det är vår 3 års dag idag!
Jag ska jobba min första heldag idag. Jag har faktiskt aldrig jobbat en heldag i hela mitt liv. Lätt tänker ni men när man är helt själv, inte får någon rast och får vänta in perfekta tillfället för att kunna gå på toa, ja då är det inte så lätt. Men jag klarar det, det vet jag ju ;) Men hur får man tiden att gå fort i nio timmar?
Jag ska jobba lika länge hela den här veckan, välkommen till verkligheten säger jag då till mig själv. Undra om man kommer lära sig så här i efterhand att man skulle ha uppskattat skolan mer? Tänk liksom när man jobbar heltid.  Ojoj.

Nej nu ska jag börja kleta på mig kläderna sedan ska jag åka iväg. Jag tar tre bussar för tidigt till tåget för att vara helt säker på att jag inte missar det.

Jag skriver om dagen ikväll. Ha en bra dag alla lediga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

where are uuuu

2009-07-20 @ 20:08:24
Postat av: Anonym

where are uuuu oo

2009-07-20 @ 20:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0