God morgon

Fan vad jag vaknade på bra humör idag :O Det äör otroligt sällan. Såg ut genom fönstret och såg att solen var på väg upp. Ja solen! Jag älskar solen, igår var det sol, idag blir det sol, kan det bli bättre? Man kan ju inte vara på dååligt humör när självaste solen kommer på besök! Snart är det sommar! WIIE

Dagen ser otroligt lång ut dock men det ska jag försöka tänka bort.
Först frulle i skolan, sen franska, håltimma där jag gr hem, tillbaka,lektion, håltimma, tillbaka lektion, en timmas "hål" jobb till 8. Men nu är det så att jag inte vet om Helene kommer ta mitt jobb eller inte, eller om vi kommer ta hälften. We'll see.

För övrigt gjorde jag faktiskt mina situps igår, fler än vad jag skulle, och så gjorde jag nu innan duschen. Hihi.

Ha en bra dag,
Pokie

Kommentarer
Postat av: hanna

nu är det ju så att jag är gravid i 7 månaden..så det är sannolikt därför :)

2009-03-18 @ 07:05:46
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/
Postat av: hanna

jag tackar :)

2009-03-19 @ 18:04:12
URL: http://hannaisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0