Hejsvejs

Hejlu my lovahs!
I Lördags kväll var vio på myskväll hemma hos Johan och spelade lite GH efter det sov jag hos Max och vaknade upp där igår. Då var det dags att åka in till stan och mtöa upp de danska utbytarna som just nu befinner sig i vår skola och som vi ska ta hand om. Vi ska senare typ i Maj dit och hälsa på dem med. Men denna gång när lite annorlunda, nu har vi inte en varin att ta hand om. Plusvatt gruppen är ty p dubbelt så stor som vår. Så ja.
Det irriterande är att ikväll ska vi åka och bowla och äta någonting, och det är sagt att vi svenskar ska betala för dem? Halloo, jag är helt luspank så hur fan ska jag ens kunna betala för mig själv? Dåligt. Piss, skit.
Ja vi får se hur det går helt enkelt.

Sitter nu hemma och dissar halva dagen var i skolan först men det sög så jag drog hem. Har kollat lite på how I met your mother och gjort egen apelsinjuice. Jag tror jag ska skapa mig ett glas till, det är så jvävla gott!

Pokie

Ps, Går gärna in på vårt projektarbete också:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0