Låt mig uttrycka min ilska.

Jag har såna där leggings från gina tricot. Som jag gillar. Visst, de åkte ner till typ knäna innan jag sydde i extra resår, whatever, jag ville säga att jag tycker om men beroende till vilka kläder och så.
Jag blir så jäkla förbannad. Jag vet inte hur många jag sett som har haft dessa leggings utan någonting över rumpan. Och jag menar, hej hej plattass och byllfi*ta. Euw, det är nog det fulaste jag sett. Och jag som var arg på folk som hade vanliga leggings utan någonting som gick ner över. Detta är hundra tusen gånger värre och jag mår riktigt psykiskt dåligt av att se det.

Det var bara det jag ville ha sagt gott folk.


Kommentarer
Postat av: Hanne

Haha, det irriterer meg også! Det ser virkelig ikke bra ut!

2009-03-05 @ 09:34:06
URL: http://hannemylife.blogspot.com
Postat av: Nicole

lol :P



Men dom är snygga ja, vill köpa ett par.

2009-03-05 @ 11:52:08
URL: http://xoxonicole.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha bara för att du inte kan gå så

2009-03-20 @ 14:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0