Vill inget hellre

än att bara krypa ner i sängen ligga och skaka, gråta. Jag skulle nog kunna gråta oavbrutet i några veckor. "Ingenting är säkert", nej vi säger så. Det är just så det låter efter hur allt ligger till.
Jag klarar inte av mer. Snälla inte nu. Inte efter allt som redan har hänt. Jag skulle hinna med så mycket innan dess. Om jag hade vetat hade jag tagit vara på varenda sekund mer. Jag skulle ta över! Jag skulle ha kvar det i hela mitt liv. Det funkar inte. Ingenting skulle kunna vara bättre, ingenting är viktigare.

Kommentarer
Postat av: bella

men baby, vad är det som sker? :S

<3

2009-03-07 @ 17:30:14
URL: http://littlemissdannberg.blogspot.com
Postat av: Therese

Vad har hänt? :( <3

2009-03-07 @ 18:19:10
Postat av: Godis-Anna

I love you my dear och säljer dom det då köper jag ta-mig-fan stället åt dig! <3

Love you!

2009-03-07 @ 19:18:34
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0