Kvällerill

Dagen är nu över. Ja allt är nu över. Föralltid, inga mer läxor. idag skrev jag mitt allra sista prov. Får jag VG på det får jag VG i kursen, så jag bara hoppas till måndag. Och så gick väl jobbet bra, som vanligt, eller vanligt?

Igår var den värsta dagen i hela mitt liv. Jag minns ärligt ingen annan dag som bara gått så fel i mitt liv. Och på kvällen satt jag och grät på kolgrillen med min familj. Utan någon större anledning, är jag gravid eller vad?

Äh, nu är det över. Nu kan jag bara leva, göra ingenting. Jag har ingen ingen ingen skuld för att göra någonting. Ever. En vecka kvar.

Just nu vid denna tidpunkt om en vecka är jag och Anna hemma hos mig, i mitt "gå-ut-ikväll-förkrök/tillfixnings-stökiga" rum. Vi dricker strawberry daiquiris, tillsammans med de andra vänner som vill vara med. Det är en halvtimma tills vi ska gå iväg och alla stressar som fan. !SLUTSKIVA! Hihi, jag bara drömmer mig iväg all the time. Studenten, här kommer jag!
Eftersom vår klass är så jätte bäst har vi tävlat oss till att springa ut först av alla. :) Freedom.

Nu är jag på Dalarö. Vilken underbar helg jag ska ha. Och imorgon är det ju finalen av Robinson. Can it be better?

Poki

Kommentarer
Postat av: Anna

En vecka, EN VECKA?!

Mein gott va härligt allt känns helt plötsligt:)

Glöm inte måndagsdejten! :D

PoKie!<3

2009-05-29 @ 21:40:42
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0