Halloj!

Jag sa ju att jag skulle börja uppdatera här som vanligt :D Det måste jag ju göra.

Just nu håller jag på och städar mitt rum. Det såg förjävligt ut innan. Eller nja, alltså det såg rätt okej ut om allt plockades upp från golvet. Men jag har flyttat mina två "byråer" nu och tagit ut stereo och tv eftersom det ska införskaffas nya. Nu ligger massor saker och skräpar överallt, så det är rensningsdags!

Fast nu ska jag faktiskt äta också, för jag är svinhungrig!

Imorse gick jag och mammsen med Anna till tåget sen tog vi en powerwalk, vi var ute en timma och femton min, det var härligt. Jag ska verkligen försöka bli lite bättre på att röra mig och äta rätt. No more Cola! Jag har varit utan Cola i tre dagar nu, eller är det två? Jag vet inte, svårt är det i alla fall. Jag får dricka lite light cola om det blir panik, men det smakar ju bajs!

Vi hörs sen. Och sorry att inga bilder kommit, men när jag tänkte efter igår så visste jag inte vad jag hade att lägga ut, haha! Dumma mig :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0