The ugly truth

Just nu är jag lesen, jag vill gråta. Min kropp värker utan anledning jag känner mig skör, jag känner mig slut. Jag är förvirrad, jag vet inte vad jag vill, vilken väg jag vill gå. Jag har ingen aning om hur morgondagen blir, jag har inga planer, jag vet inte någonting. Mitt huvud snurrar så fort att det är obehagligt, min hjärna är överbelastad. Jag känner mig ensam, jag känner mig borta. Jag vill försvinna långt här ifrån, jag skulle springa runt jordklotet för att bara få slippa allting. Vad är rätt, vad är fel? vad fan säger mitt hjärta, vad säger min hjärna? Jag skulle vilja supa mig redlös kanske medvetlös, men det hjälper inte, knarka? nej!, var kan man få tag på en pistol? Mitt hjärta är i tusen bitar, ingenting är helt längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0