Heloj

Sitter här hemma hos Max. Jag orkar inte åka hem. Jag funderar på att vara kvar. Det går ju smidigt att ta sig till jobbet imorgon i alla fall.
Jag har inga rena kläder kvar, så jag funderar på att åka in till stan och shoppa någonting. Jag råkar vara helt pank dock, så då blir det att låna frpn mitt andra konto, hmm, svårt att avgöra. Eller så kan jag tvätta kläder.  Jag hatar att gå runt och kolla själv, det är så tråkigt. Fan, jag vet inte ens om jag pallar åka in. Haha, jag får se!
Jag städade hela lägenheten åt Max igår, han visste inte att jag kom tillbaka hit. Idag har jag städat lite med, han vet inte att jag stannar idag heller.
Höömm. Ja, någonting måste jag hitta på i varje fall. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0