En persons livsfilosofi uttrycks inte på bästa sätt med ord. Den uttrycks med de val man gör.

Jaha idag var en mycket händelserik.. och dyr.. dag.
Dagen började att jag begav mig till stan och stack hål i läppen. (y) Det var inte någon vidare njutning men, det dög.
Nu är jag glad och när allt är klart kommer jag bli mer glad.
Sedan åkte jag vidare till Nacka och shoppade, för mycket kanske. Eller för lite. Aja, jag vet inte.
Efter det åkte jag till duktiga Az och klippte mig, nu är äntligen min lugg tillbaka och jag börjar känna mig som Emelie igen.
Fast i och för sig, det är ju den där Emelie jag inte vill känna mig som? Vi säger att jag känner mig som ny-emelie istället.
Film? JA!
Ska försöka äta lite mer också, det tar fan år att äta ska jag tala om.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0