Så länge vi har en hemlighet för oss själva är den vår fånge, men när vi avslöjar den, blir vi dess fånge.

Annars då?
Jag jobbar mest hela tiden. Det går bra och det lönar sig, men de gör mig så trött! Trött på jobbet, trött efter jobbet, trött på allt och trött på alla. Orkar med andra ord ingenting, nada, nichts!
Ge mig något nytt!
För övrigt slutat gå på medicin och det känns.. blandat. Typ som gott och blandat. Lite sött lite salt, man vet aldrig vad man kan få av mig numera. Det kanske inte är det bästa nu när jag tänker efter.
Och by the way!
Sluta ringa mig med dolt nummer och bara lyssna på mig, utan att säga någonting. Är du man kvinna eller mus? Jag bits bara på beställning.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0