Fysatan

Idag har jag nog nästan min i särklass värsta bakfylla. Och visst jag får ju skylla mig själv, big time, men grejen är att jag börjar bli fysisk sjuk plus den där ständiga psykiska hjärtesorgen. Ingen blandning jag kan rekommndera till er people.

Igår var så jävla kul! Haha vilken mix av människor, och vad packade folk blev. Öppen bar är nog den absolut värsta (fast bästa) grej som finns. Fast att gå in där bakom och försöka blanda sig en drink var lättare sagt än gjort. Fyfan vad sprit och dylikt, riktigt hemskt really. Och jag ville bli bartender?

Jag har legat likadant i fyra timmar nu, så har jag kollat på Avatar! Awesome. Men nu är den slut, haha jag med, så det blir nog att bädda ner sig kanske.

Bilder kommer senare när jag inte är död.
Imorgon ska jag ligga och sova hela dagen, och äta upp lite av resterna, blev så jävla mycket gött över. Eller så ska jag och Maxen träffas för fika i stan.

See yah bitches!
<3pok<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0