Emelie på bättringsvägen

Jahaja, nu har man lyckats rycka upp sig en liten aning i alla fall.
Jag har haft ständig huvudvärk i fem dagar nu och det är otroligt tröttsamt, men hey, what to do. Jag undviker att ta för mycket tabletter så jag har vant mig. Är fortfarande väldigt förkyld men jag tänker jobba på måndag no matter what.
Det var nog en riktig jävla infuelsa jag åkte på, inte kul, men jag är glad att det snart är över.

Vad har jag då gjort dessa dagar, ka jag vara helt ärlig?
Lördag- Låg i sängen hela dagen.
Söndag- Låg i sängen helöa dagen, sjukanmälde mig för mån.
Måndag- Sängen halva dagen soffan resten.
Tisdag- Satt i soffan hela dagen.
Onsdag- Satt i soffan hela dagen, sjukanmälde mig för tors o fre.
Torsdag- Satt i soffan hela dagen.
Fredag- Soffa, Handlade med mamma, lagade mat!

Det är det enda jag gjort, så det kändes konstigt att sätta på sig vanliga kläder igår när jag skulle till centrum med mamma. Och idag är jag påklädd och redo att åka till pappa då han kommer och hämtar oss snart. Idag ska vi ta det lugnt, och imorgon ska vi typ på bio eller någonting sånt.

Ha en bra dag alla friska människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0