..

1. Hur mår du idag? - The world around you - Papa roach

2. Kommer du komma långt i livet? - Red light pledge - Silverstein

3. Hur ser dina vänner dig? - Inside out - Yellowcard

4. Kommer du att gifta dig? -  Roses on my grave - Papa roach

5. Vad är ditt livs themesong? - Mona lisa (when the world comes down) - All american rejects

6.Vad är din livshistoria? - A shipwreck in the sand - Silverstein

7. Hur är skolan för dig? - Pressure - Paramore

8. Hur kan du komma framåt i livet? - Whyen broken is easily fixed - silverstein

9. Hur kommer imorgon vara? - outro - breaking benjamin

10. Hur är dina vänner? - Deny me - Submersed

11.Vad finns i lager för nästa vecka? - We are not the world - Silverstein

12. Vilken sång beskriver dig bäst? - light with a sharpened edge - the used

13. Hur är det med ditt liv? - Take me - Papa roach

14. Vilken sång ska spelas på din begravning? - Let it bleed - The used

15. Hur ser världen på dig? - fuel to the flame - Millencolin

16. Kommer du ha ett lyckligt liv? - Take me - papa roach

17. Vad tycker dina vänner om dig? - Grey - Yellowcard

18. har du en djup och mörk hemlighet? - unknown soldier - breaking benjamin

19.Hur kan jag göra mig själv glad? - hear me out - Silverstein

20. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? - one year six months - yellowcard

21. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? - Home - Three days grace

22. Vad är några tips till mig? - Hide - Red

23. vad är min danssång? - words, hand, hearts - yellowcard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0